Edukacijsko - rehabilitacijski kutak
Poštovani roditelji,
ukoliko primjetimo da dijete koje polazi rehabilitacijske vježbe ima respiratorne smetnje (kašalj, pun nos,..), taj dan neće odraditi svoje vježbe.
Rehabilitatorica mora biti blizu djeci dok izvode vježbe, i bez obzira na masku i vizir, u ovakvom slučaju postoji veća mogućnost zaraze.
Hvala na razumijevanju.
Danijela Gros Popović, prof.def. - savjetnica
dr.sc. Tomislav Ljutić, prof. edu.reh.
Poštovani roditelji,
svi se nalazimo u neočekivanoj i neizvjesnoj situaciji. Nedostaje nam pun vrtić, svi zvukovi koje vrtić daje, nedostaju nam vaša djeca…
Sva djeca imaju svoj ustaljeni ritam, rutinu koja im je sada narušena. Rutina i struktura koja im daje određenu sigurnost. Sada toga nema i znamo koliko se trudite da im zadovoljite sve potrebe koje imaju i da im ispunite dan te im nadoknadite ono čega sada nema, a to je naš uobičajeni život.
Odlučili smo vam na bazi tjedna nuditi kraće teorijske sadržaje i primjere vježbi koje možete provoditi tijekom boravka kod kuće. Krenuli smo sa senzomotornom integracijom…Svjesni smo da ste većinu sadržaja već istražili i da vam je većina sadržaja poznata…ovo je mali podsjetnik…
Senzorička integracija je sposobnost mozga da organizira senzorne podražaje, pretvara osjete u percepciju i omogući sebi da shvati ono što doživljava, kako bi mogla primjereno odgovoriti na taj podražaj. Poremećaj senzoričke integracije nastaje kad receptori funkcioniraju, ali središnji živčani sustav nije sposoban organizirati podražaje i funkcionalno ih obraditi. Osim pet osjetila: dodira, vida, zvuka, okusa i mirisa, postoje još vestibularni osjet (informacije o položaju tijela u prostoru), kinestetski i proprioceptivni osjet, osjet temperature, boli i pritiska (Ayres, 2002.).
O svim ovim sustavima moći ćete pročitati u nadolazećim danima. Pratite našu Web stranicu, nadamo se da će Vam biti od pomoći.
Ispiši stranicu